دانش آموزان همه نژادها , معلمان رنگ را ترجیح می‌دهند , تاریخ تحصیل را پیدا می‌کند : خلاصه دانشگاه نیویورک : دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان , بدون توجه به نژاد و قومیت , درک بهتری از معلمان سیاه‌پوست و لاتین خود دارند .

اشتراک : داستان کامل و دانش آموزان دبیرستانی بدون توجه به نژاد و قومیت آن‌ها , درک بهتری از معلمان سیاه‌پوست و لاتین خود دارند تا معلمان سفید آن‌ها , مطالعه‌ای توسط دانشکده فرهنگ , آموزش و توسعه انسانی دانشگاه نیویورک انجام دهد .


اعتماد به دوستان واکسن جدید مخدر مکانیسم جدید انسولین عملکرد اسید صفراوی ماده شیمیایی پانکراس اختلال روانی نوجوانان


دانشجویان اقلیت ممکن است از نظر دانشجویان اقلیت بهتر درک شوند زیرا آن‌ها می‌توانند به عنوان الگو عمل کنند و به ویژه به نیازهای فرهنگی دانشجویان خود حساس باشند . " " با این حال , در مطالعه ما , ما شگفت‌زده شدیم تا دریابیم که معلمان اقلیت نه تنها معلمان سفید را تحت‌تاثیر دانش آموزان اقلیت قرار می‌دهند بلکه در بسیاری موارد نیز دانش آموزان سفید نیز دیده می‌شوند . " یافته‌ها , که در آخرین شماره محقق آموزشی منتشر شد , مجله مرور شده انجمن پژوهشی آمریکا , بر اهمیت داشتن نیروی کار متنوع معلمان تاکید کرد .

تقسیم جمعیتی بین معلمان و دانشجویان نگرانی عمومی رو به افزایش است . دانش آموزان اقلیت قومی و نژادی اکثریت دانش آموزان را در مدارس عمومی بویژه در مناطق شهری تشکیل می‌دهند . در مقابل , کم‌تر از ۸۰ درصد از معلمان اقلیت‌های نژادی یا نژادی هستند .

او گفت : " یک نیروی بسیار بزرگ معلم با اکثریت دانش آموزان غیر سفید کار می‌کند . "

مردم عموما ً جمعیت شناختی را از طریق شکاف‌های طولانی‌مدت پیشرفت نژادی می‌بینند و محققان استدلال کرده‌اند که معلمان رنگ ممکن است به خوبی با دانشجویان رنگ کار کنند . این مفهوم انطباق مسابقه - - جایی که برای مثال , دانش آموزان سیاه‌پوست ترجیح می‌دهند با معلمان سیاه‌پوست بهتر عمل کنند یا بهتر عمل کنند - - برای افزایش پیشرفت تحصیلی نشان‌داده شده‌است .

در مطالعه جدید , محققان بررسی کردند که آیا ادراک دانش آموزان از معلمان آن‌ها براساس نژاد معلمان تغییر می‌کند یا خیر. هم‌کار هم‌کار او , پیتر هالپین , استادیار آمار کاربردی در دانشگاه نیویورک , داده‌های مربوط به سال تحصیلی مدرسه ابتدایی را تحلیل کرد . پژوهش حاضر از نوع توصیفی - همبستگی است که به روش پیمایشی انجام شده‌است .

معیار مطالعه تدریس موثر , که توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس تامین شده‌است , برای جمع‌آوری اطلاعات دانش آموزان از فعالیت‌های آموزشی معلمان شان مورد استفاده قرار می‌گیرد . از دانش آموزان خواسته شد تا در هفت مقیاس به تجربیات خود در کلاس پاسخ دهند , از جمله اینکه آیا معلمشان در مورد دانش آموزان با احترام رفتار می‌کند .

محققان دریافتند که دانش آموزان معلمان سیاه‌پوست و لاتین را بهتر از معلمان سفید درک کرده‌اند . این الگوها تا حد زیادی دست‌نخورده باقی ماندند , به ویژه برای معلمان لاتین , حتی پس از بررسی عواملی مانند عملکرد دانش‌آموز , شرایط کاری معلم و دیگر معیارهای کارآمدی معلم . معلمان لاتین در تمام مقیاس‌ها بهتر درک شده بودند , در حالی که دانش آموزان , معلمان سیاه‌پوست ( بیش از همتایان سفید آن‌ها ) را برای نگه داشتن دانش آموزان به استانداردهای دانشگاهی بالا و حمایت از تلاش‌های آن‌ها , برای کمک به سازماندهی محتوی و توضیح روشنی و ارائه بازخورد تشویق می‌کردند .



مدیر مدرسه بهداشت اثرات القا شده بیماری روانی ها آزمایش پروتون درمانی حداقل سن مناسب ازدواج از دیدگاه اسلام  خواب زیاد ، علت و درمان آن


منبع

مدرسه چند نژادی

مدیر مدرسه بهداشت

معلمان ,آموزان ,دانش ,سیاه‌پوست ,آن‌ها ,دانشجویان ,دانش آموزان ,معلمان سیاه‌پوست ,از معلمان ,عمل کنند ,معلمان سفید ,آموزان معلمان سیاه‌پوست ,دانش آموزان معلمان ,دانش آموزان اقلیت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

با ما به روز ترین باشید boomrangno نرم افزار ارجینال Visualizer 3D bimepezeshk میرزا رضا کرمانی رسانه خبری هدهد jalal21 خبرگزاري شمال تراژدی تلخ ساختمان شش طبقه خرمشهر edu