دانش آموزان همه نژادها , معلمان رنگ را ترجیح میدهند , تاریخ تحصیل را پیدا میکند : خلاصه دانشگاه نیویورک : دانش آموزان دبیرستان و دبیرستان , بدون توجه به نژاد و قومیت , درک بهتری از معلمان سیاهپوست و لاتین خود دارند .
اشتراک : داستان کامل و دانش آموزان دبیرستانی بدون توجه به نژاد و قومیت آنها , درک بهتری از معلمان سیاهپوست و لاتین خود دارند تا معلمان سفید آنها , مطالعهای توسط دانشکده فرهنگ , آموزش و توسعه انسانی دانشگاه نیویورک انجام دهد .
دانشجویان اقلیت ممکن است از نظر دانشجویان اقلیت بهتر درک شوند زیرا آنها میتوانند به عنوان الگو عمل کنند و به ویژه به نیازهای فرهنگی دانشجویان خود حساس باشند . " " با این حال , در مطالعه ما , ما شگفتزده شدیم تا دریابیم که معلمان اقلیت نه تنها معلمان سفید را تحتتاثیر دانش آموزان اقلیت قرار میدهند بلکه در بسیاری موارد نیز دانش آموزان سفید نیز دیده میشوند . " یافتهها , که در آخرین شماره محقق آموزشی منتشر شد , مجله مرور شده انجمن پژوهشی آمریکا , بر اهمیت داشتن نیروی کار متنوع معلمان تاکید کرد .
تقسیم جمعیتی بین معلمان و دانشجویان نگرانی عمومی رو به افزایش است . دانش آموزان اقلیت قومی و نژادی اکثریت دانش آموزان را در مدارس عمومی بویژه در مناطق شهری تشکیل میدهند . در مقابل , کمتر از ۸۰ درصد از معلمان اقلیتهای نژادی یا نژادی هستند .
او گفت : " یک نیروی بسیار بزرگ معلم با اکثریت دانش آموزان غیر سفید کار میکند . "
مردم عموما ً جمعیت شناختی را از طریق شکافهای طولانیمدت پیشرفت نژادی میبینند و محققان استدلال کردهاند که معلمان رنگ ممکن است به خوبی با دانشجویان رنگ کار کنند . این مفهوم انطباق مسابقه - - جایی که برای مثال , دانش آموزان سیاهپوست ترجیح میدهند با معلمان سیاهپوست بهتر عمل کنند یا بهتر عمل کنند - - برای افزایش پیشرفت تحصیلی نشانداده شدهاست .
در مطالعه جدید , محققان بررسی کردند که آیا ادراک دانش آموزان از معلمان آنها براساس نژاد معلمان تغییر میکند یا خیر. همکار همکار او , پیتر هالپین , استادیار آمار کاربردی در دانشگاه نیویورک , دادههای مربوط به سال تحصیلی مدرسه ابتدایی را تحلیل کرد . پژوهش حاضر از نوع توصیفی - همبستگی است که به روش پیمایشی انجام شدهاست .
معیار مطالعه تدریس موثر , که توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس تامین شدهاست , برای جمعآوری اطلاعات دانش آموزان از فعالیتهای آموزشی معلمان شان مورد استفاده قرار میگیرد . از دانش آموزان خواسته شد تا در هفت مقیاس به تجربیات خود در کلاس پاسخ دهند , از جمله اینکه آیا معلمشان در مورد دانش آموزان با احترام رفتار میکند .
محققان دریافتند که دانش آموزان معلمان سیاهپوست و لاتین را بهتر از معلمان سفید درک کردهاند . این الگوها تا حد زیادی دستنخورده باقی ماندند , به ویژه برای معلمان لاتین , حتی پس از بررسی عواملی مانند عملکرد دانشآموز , شرایط کاری معلم و دیگر معیارهای کارآمدی معلم . معلمان لاتین در تمام مقیاسها بهتر درک شده بودند , در حالی که دانش آموزان , معلمان سیاهپوست ( بیش از همتایان سفید آنها ) را برای نگه داشتن دانش آموزان به استانداردهای دانشگاهی بالا و حمایت از تلاشهای آنها , برای کمک به سازماندهی محتوی و توضیح روشنی و ارائه بازخورد تشویق میکردند .
درباره این سایت